Adidas og Comet Sport

Bøler IF Fotball har signert en ny samarbeidsavtale med Adidas og Comet Sport Lillestrøm. Avtalen varer ut 2023.

Adidas er et internasjonalt selskap, der bærekraft og miljø tas på alvor. Dette var en av de viktigste årsakene til at klubben valgte nettopp dette merket. Når våre spillere tar på seg drakter og bruker utstyr fra Adidas, vet vi at det er gjort et viktig arbeid i alle ledd. Vi som klubb er dessuten stolte av den nye drakta som vi tok i bruk i 2020.

Comet Sport på Lillestrøm har vært en god samarbeidspartner for klubben over mange år. At de nå er tilbake hos oss er vi glade for. I tillegg til forutsigbarhet og god service på klubbdrift, vil våre medlemmer kunne handle klubbtøy til rabattert pris, enkelt og digitalt. Butikken i Lillestrøm kan selvfølgelig også besøkes.

Som en del av avtalen får også spillerne i klubben rabatt på fotballsko hos Torshov Sport.

Ytterligere informasjon og flere detaljer sendes ut via lagenes kanaler.