Full stans av breddeidrett

Regjeringen har, fra lørdag 23. januar klokken 12.00, kommet med nye tiltak mot smittespredning. Tiltakene betyr full nedstengning av breddeidretten for alle. I første omgang stenges idretten ned ut januar.

Bøler IF ber alle om å respektere myndighetenes vurderinger og at alle våre ledere og trenere iverksetter tiltakene i sine grupper og lag.

Vi ber også om at det organiseres digital hjemmetrening om dette er mulig. Dette for å bidra til god fysisk helse for alle våre medlemmer. Digital trening kan være gøy og virke samlende for miljøet.

De nye tiltakene blir innført bare kort tid etter at lettelser ble presentert for Oslo kommune denne uken. Vi i klubben håper at denne perioden blir så kort som mulig og at aktiviteten kan starte opp igjen.

Vi ber om at alle som ferdes på Haraløkka holder avstand til hverandre. Da unngår vi en eventuell stenging av idrettsanlegget.

Marius Sigolsen

Daglig leder, Bøler IF