Functional Fitness U19

Fra nyttår er vi klare for oppstart av Functional Fitness U19. Om du er glad i «alt» av idrett, er dette noe du burde prøve. Tunge løft, utholdenhet, turn elementer og morsomme utfordringer preger treningsøktene. Meld deg inn nå!

Treningen er for deg mellom 15 og 19 år. Å være med på disse øktene i tillegg til annen idrett gir deg noen fysiske fordeler, der skadeforebygging spiller en særdeles viktig rolle. I Functional Fitness trener man HELE utøveren.

Medlemskap i klubben koster Kr.310,- pr. år.

Treningsavgiften settes på klubbens årsmøte i april. Vår klubb ønsker at alle skal ha muligheten til å drive med idrett. Derfor jobber vi for å holde den økonomiske terskelen så lav som mulig.

Bøler IF Functional Fitness er medlem av særforbundet Nor3f.

Kunne du tenke deg å bli trener og sitter på kunnskap om denne idretten? Vi kan gjennom særforbundet tilby trenerkurs.

Velkommen til en artig og spennende idrett!

Video: Nor3f fra NM 2021