Gåfotball på Haraløkka

Bøler IF Fotball lanserer endelig Gåfotball på Haraløkka. Dette tilbudet er for damer og menn i voksen alder. Tilbudet vil foregå på kveldstid med muligheter for sosialt i klubbhuset etter aktivitet.

Reglene i grove trekk: I Gåfotball er det kun lov til å gå. Ballen kan ikke gå over hoftehøyde. Ingen fysisk kontakt mellom spillerne. Det spilles 6 mot 6 og på en bane som er ca. 40×20 meter.

Målet med lanseringen av denne aktiviteten er folkehelse, skape en sosial arena og bidra til idrettsglede. Klubben ønsker også mer aktivitet på dagtid og at klubbhuset brukes. Hvis du gjerne vil skape et tilbud på dagtid er klubben åpen for det.

Det er plass til alle som ønsker å være med, også til et stort støtteapparat som bare vil være med rundt Gåfotball «satsingen».

For å organisere tilbudet på en god måte ber vi om at appen Spond brukes. Last ned denne og opprett en bruker.

På Haraløkka vil utendørs aktiviteten starte opp så raskt banen er fri for is og snø (mars 2023).

Vi ønsker alle velkommen til Gåfotball!