Tilsynsvakt i hallen

Hva gjør du når du har tilsynsvakt?

Nøkkeltagg for ukevakten:

Nøkkeltagg for å åpne hallen må hentes dagen før innen kl. 21.00. Nøkkeltaggen hentes i vaktrommet i hallen og ligger i safen. Koden til safen i vaktrommet er: *5460#

Dersom vakten er på mandag må nøkkeltaggen hentes på fredag.  Dersom vakten er delt er det personen med første vakt som har ansvar for å hente nøkkeltaggen.

Nøkkeltagg for helgevakten:

Har du vakt i helgen, må du hente nøkkeltagg i løpet av uken (hverdag) før du har vakt.

VIKTIG: Sjekk om det er endringer i kampene for din vakt fredag ettermiddag: https://wp.nif.no/PageMatchAvansert.aspx (Annleggsenhet =  Bøleridrettshall)

Vakter skal være på plass minst 1 time før kampstart, slik at hallen er åpen og klar til bruk.

Arbeidsbeskrivelsen gjelder både for ukesvakt og helgevakt:

Les gjennom Vaktrapport/Instruks Bølerhallen FØR du du skal ha vakt.

Vakt i ukedagene starter 15:45. Møt opp tidsnok slik at de som har trening kan starte.

Papirversjon av Vaktrapport/Instruks skal ligge i en perm i vaktbua. Ta kontakt med kontaktpersoner dersom du ser at det ligger få papireksemplarer igjen.

Lister for hvem som er tilsynsvakt i hallen på ukedager ligger i egen mappe i vaktbua.

Bruk tiden du har vakt til å holde orden i hallen. Vær gjerne aktiv ute i områdene hvor folk ferdes. Unngå å «søk tilflukt» i vaktbua. Vær særlig oppmerksom på tilskuere som filmer treninger og ellers opptrer forstyrrende.

Hallen skal være trivelig for brukere både i forhold til unødig støy/oppførsel, søppel og rot. Dette er viktig for alles trivsel.