Medlemsfordeler

Som medlem av Bøler IF får du en rekke fordeler hos noen av våre samarbeidspartnere.

Alle medlemmer
Grønolen Fjellgard på Beitostølen gir medlemmer 10% rabatt på booking av opphold. Les mer her.
Mudo Gym Ulsrud gir 20% rabatt til medlemmer i Bøler IF. Rabatten gjelder alle medlemskap til ordinær pris. Tilbudet gjelder også vårt Familiemedlemskap dersom minst 1 i husstanden er medlem av Bøler IF. For å benytte seg av tilbudet send en mail til ulsrud@mudo.no.
Muskelklinikken tilbyr våre medlemmer spesialpris på konsultasjon og behandling. Muskelklinikken har bred kompetanse på idrettsrelaterte skader. Se www.muskelklinikken.no
Fotball
Comet Sport Lillestrøm er leverandør for fotball- og håndballgruppa. Medlemmer får 20% rabatt på klubbkolleksjonen.
Torshov Sport gir medlemmer 15% rabatt på kjøp av fotballsko. Oppsøk butikken på Torshov i Oslo.
Håndball
Friidrett
Oslo Sportslager gir 20% rabatt på løpesko og løpsbekledning og 15% på løpeklokker og andre varer i løpeavdelingen. Det gis 15% i rabatt i øvrige avdelinger hos Oslo Sportslager. Alle priser på veil. pris. Vi har i tillegg økt rabatt i avtalte handleuker som informeres spesielt.
Skullerud Sport Senter gir oss inntil 10 stk individuelle medlemskap gratis til våre beste utøvere. Våre øvrige medlemmer vil få 15% avslag på til enhver tid gjeldende medlemskapspris.
Bøler IF Friidrett, via Norges Friidrettsforbund, har klubbavtale med Vianor. Dette selskapet tilbyr service på bil, dekkskift, nye dekk og dekkhotell. Avtalen betyr at våre medlemmer får 5 prosent rabatt hos Vianor på alt av dekk og bilverkstedstjenester. Bøler IF Friidrett får 5 prosent kick back på alt våre medlemmer handler for, uavhengig av pris.
Medlemmer i Bøler IF Friidrett vil få en prisreduksjon på 20% av ordinær pris ved første behandling inkludert diagnostikk. Naprapat Marianne Hernes på Skullerud Sports Senter og osteopat Petter Nordby tar imot bestillinger på konsultasjon/behandling via telefon 23031150 eller via e-post naprapatskullerud@gmail.com.