ORGANISERT AKTIVITET

Det er fremdeles ingen organisert aktivitet i regi av Bøler IF Fotball. Det arbeides med tiltak som gjør det mulig, men det vil være under strenge former. Klubben arbeider med en veileder, basert på informasjon fra Norges Idrettsforbund og NFF, når dette er endelig. Fremdeles er det en del usikkerhet rundt formen for organisert aktivitet.

Klubben velger derfor å avvente oppstart av all aktivitet til etter påske.

I mellomtiden har Oslo Kommune tillatt å bruke banen til uorganisert aktivitet. Her gjelder de råd myndighetene har vedtatt og på eget ansvar.

Praktiske råd:

– Du må til enhver tid holde minst 2 meter avstand til andre.
– Maks 5 personer i gruppe
– Bruk kun eget utstyr.
– Ha tilgang til håndsprit i sekken din.
– Unngå å spytte på banen.
– Hold deg hjemme om du føler deg syk.

Kampaktivitet og spill bør unngåes. Dette for å hindre spredning av smitte. Det skal ikke være fysisk kontakt. Du trener aller helst på individuell teknikk.

Klubben kommer tilbake med mer informasjon om lagenes aktiviteter og tidspunkt for oppstart når dette er klart.