Tine Fotballskole 2023

Bøler IF Fotball ønsker velkommen til sommerens store høydepunkt. Tine Fotballskole på Haraløkka er for barn født mellom 2017 til og med 2011 og arrangeres den første og siste uken av sommerferien. På Tine Fotballskole kan man delta, uansett ferdighetsnivå. Her er det også mulig å prøve fotball for første gang.

Det meste av nyttig informasjon finner du her. Les nøye slik at man er forberedt til fotballskolen.

Første uke: 26/6 – 30/6

Andre uke: 14/8 – 18/8

Vi minner også om klubbens arbeid for inkludering.

Alle trenere er ungdom fra Bøler IF med erfaring fra tidligere avholdte fotballskoler. Hovedansvarlig er klubbens administrative ledelse, Henrik Andersen-Gott og Marius Sigolsen.

Treningsøktene skal være basert på mange ballberøringer og mye lek. Det er mange timer barna skal trene, så vi legger alltid opp til en variert dag med ulik intensitet. Vi tilpasser etter alder.

Oppmøte første dag på fotballskolen er klokken 08:30. Øvrige dager skal barna være klare til trening klokken 09:00.

Oppmøte hos trener som krysser barna inn. Trener krysser også barna ut på ettermiddagen. Gi beskjed direkte til trener ved avvik, som f.eks tannlegetimer etc.

I sekken må følgende være med hver dag:

• En stor drikkeflaske (slipper å fylle ofte)
  • Stor og sunn matpakke. Barna spiser mye mat under fotballskolen.
  • Alle barn må være smurt med solkrem før de ankommer. Solkrem må allikevel være med i sekken.
  • Fotballutstyr som sko, strømper, leggskinn etc.

Alle barn må være hentet senest klokken 15.30. Treningene avsluttes klokken 15.00 alle dager.

Noen praktiske ting:

• Ikke ta med leker og andre ting man er redd for å miste.
  • Ikke ta med egen ball. Denne blander seg lett med klubbens baller og havner på avveie raskt.
  • Husk å låse sykkel ved ankomst.
  • Fredag griller vi pølser som serveres med lompe og ketchup/sennep. Denne dagen kan man ta med seg en lett matpakke.

Dersom barnet ditt har behov for spesialpølser til fredagen, ber vi om at dette tas med hjemmefra og i egen merket boks. Disse grilles av oss på Tine Fotballskole. Vi serverer pølser av svinekjøtt, men har også kylling/kalkunpølser. Disse er vanligvis ikke merket Halal.

__________________________________________________________________

Priser inkl. gebyrer

Pris for en uke er: Kr.1.386,-

Pris for begge uker er: Kr.2.155,-

Litt knapt med tid på morgenen?

Morgenklubben er et tilbud for barn til og med 4.klasse. Start dagen med en enkel frokost i klubbhuset og litt lek med andre barn. Kaffen står alltid klar hos oss og foreldre kan få seg kaffekopp når de leverer barna på morgenklubben.

Fotosamtykke

Det hender at NFF besøker Tine Fotballskoler over hele landet. For at de skal kunne bruke bilder fra vår fotballskole trenger vi et samtykke fra barnas foreldre. Dette gjelder også får publisering av bilder i Bøler IFs kanaler. Les mer om retningslinjer for fotosamtykke på Norges Idrettsforbunds nettsider. Et eget felt under påmelding kreves.

Årets drikk

I år serveres det Litago Sjokolademelk. Dette er et laktosefritt produkt fra Tine Meierier og kan drikkes av alle.

Vi håper å se deg i sommer!

For spørsmål om fotballskolen: idrett@bolerif.no

For spørsmål om påmelding: fotball@bolerif.no